LIETUVOS KELEIVIŲ VEŽIMO ASOCIACIJA
LKVA
Naujienos
Vilniuje – Lietuvoje dar nematytas autobusas
UAB „Scania Lietuva“ bandomiesiems važiavimams UAB „Vilniaus Viešasis Transportas“ (VVT) perdavė „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindį elektrinį autobusą, kurį balandžio 10-19 dienomis vilniečiai galės išbandyti 10-ąjame maršrute. Autobusas varomas 250 kW galios...
Didėjant miesto transporto paklausai Europoje „Forvedos“ apyvarta šoktelėjo 112%
Keleivinius elektra ir degalais varomus mikroautobusus gaminačios įmonės „Forveda“ pardavimų pajamos pernai išaugo 112%. Reaguodama į augančią elektrinių mikroautobusų rinką bei vykdomą ES politiką įmonė šiemet pradeda naują etapą: rinkai pristatė elektrinį žemagrindį...
Keleiviniuose traukiniuose diegiamas „Starlink“: palydovinis internetas užtikrins stabilų ryšį visos kelionės metu
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį interneto ryšį „Starlink“, nuo šiol palydoviniu ryšiu aprūpinti jau 3 traukiniai, rudenį palydovinis ryšys bus įrengtas dar 4. Traukiniai su palydoviniu interneto ryšiu kursuos...
Vilniaus geležinkelio stotis lankytojus pasitinka išskirtinėmis pavasario dekoracijomis
Jau tapo gražia tradicija, kad per svarbiausias metų šventes keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ stebina traukiniautojus unikaliais spendimais: per Kalėdas išpuošti traukiniai kuria šventinę nuotaiką kelionės metu, o per šias Velykas nuspręsta papuošti pernai...
Pranešimai spaudai
Naujas tolimojo susisiekimo autobusais maršrutų tinklas – eilinė katė maiše?
Šį pavasarį Seimas didele balsų dauguma pritarė tolimojo susisiekimo autobusais reformai. Atrodė, kad pasiektas teisinis aiškumas leis ramiau atsikvėpti tiek keleiviams, tiek vežėjams, o įstatymą įgyvendinančios institucijos turės vykdyti priimtą įstatymą. Įstatymo...
Keleivių vežėjai – apie didėjantį kelių mokestį: aplinką labiausiai teršia ne autobusai
Ne vienerius metus svarstytas lengvųjų automobilių apmokestinimas taršos mokesčiu nuolat atidedamas – politikai baiminasi visuomenės reakcijos. Ilgą laiką nebūta sutarimo ir dėl didesnio kelių naudotojo mokesčio komerciniams automobiliams, tarp jų – ir autobusams....
Tolimojo susisiekimo autobusais reforma: naujai priimtų įstatymų traktavimo nesupranta nei Seimo nariai, nei vežėjai
Tiek į vežėjus, tiek į Lietuvos keleivių vežimo asociaciją kreipiasi keleiviai, po liepos pirmosios nesulaukę reikiamo maršruto autobuso. „Važiavau maršrutu Kaunas–Zarasai–Kaunas daugybę metų, jis labai reikalingas. Padėkite susigrąžinti“, – prašo keleivė. Deja, po...
MEMORANDUMAI IR DAUGIAŠALIAI SUSITARIMAI
2020 m. gruodžio 1 d. LKVA prisijungė prie Susitarimo dėl Lietuvos vandenilio platformos sukūrimo ir bendradarbiavimo.
MEMORANDUMAS dėl vertybių, bendrų siekių ir prioritetinių tikslų keleivių vežimo srityje įgyvendinimo.
APIE ASOCIACIJĄ
Lietuvos keleivių vežimo asociacija (LKVA) įsteigta 2018 m. lapkričio 27 d., siekiant skatinti keleivių vežimą įvairiomis visuomeninio susisiekimo transporto priemonėmis.
Asociacijos svarbiausias tikslas– optimaliai derinti keleivių vežėjų interesus, sutelkus dėmesį, pastangas ir iniciatyvas teikti kokybiškas ir keleivių interesus atitinkančias paslaugas, taip pat ugdyti keleivių ir vežėjų sąmoningumą, tarpusavio supratimą bei visapusišką bendradarbiavimą su įvairiomis valstybės ir savivaldos institucijomis.
Asociacija yra nepriklausoma, savanoriška, nepolitinė, ne pelno siekianti visuomeninė keleivių vežimo asociacija, kurios nariais gali būti keleivių vežimo visomis transporto rūšimis veikla užsiimantys juridiniai asmenys, taip pat kiti juridiniai asmenys, susiję su įvairių keleivių vežimo paslaugų teikimu.
Šiuo metu Asociacija vienija 26 tiek savivaldybių ir valstybės kontroliuojamų, tiek privačių keleivius autobusais, troleibusais ir traukiniais vežančių bendrovių. Asociacijos narių metinės pajamos yra virš 180 mln. Eur, jų įmonėse dirba virš 3600 darbuotojų.
Pagrindiniai asociacijos tikslai:
- vienyti savo narius, siekiant plėtoti keleivių vežimo veiklą, teikti kokybiškas ir keleivių poreikius atitinkančias vežimo paslaugas, siekti keleivių vežimo veiklos efektyvumo, ekologijos standartų diegimo ir laikymosi;
- derinti įvairių transporto priemonių naudojimo galimybes, dalyvauti derinat miestų darnaus judumo projektinius pasiūlymus;
- atstovauti Asociacijos narių teisėms įvairiose institucijose, teikti pasiūlymus dėl keleivių vežimo teisinio reguliavimo, strategijų, programų, įstatymų bei poįstatyminių teisės aktų ir kt.
Asociacijai ir jos nariams atstovauja didelę patirtį keleivių vežimo srityje turintys specialistai, dirbantys tiek miestų ir rajonų savivaldybių kontroliuojamose, tiek privačiose bendrovėse, kurių praktinės ir teorinės žinios gali būti naudingos rengiant teisės aktų projektus, darnaus judumo planus, organizuojant įvairius renginius ir siekiant visų viešojo transporto rūšių harmoningos plėtros Lietuvoje.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra pasirengusi konstruktyviam darbui ir dalykiškam dialogui, tikisi būti naudinga plėtojant geresnes ir labiau prieinamas viešąsias keleivių vežimo paslaugas.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra Alternatyvių degalų ir infrastuktūros asociacijos (ADIA) asocijuota nare, ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) nare.