LIETUVOS KELEIVIŲ VEŽIMO ASOCIACIJA 
LKVA
Naujienos
Keleivininkų bendruomenę palieka dar vienas įmonės vadovas
Rugsėjo 4-oji – paskutinė bendrovės „Mažeikių autobusų parkas“ direktoriaus Arvydo Šemetos darbo diena. Pareigas jis palieka pasibaigus vadovo kadencijai. Su A. Šemeta kalbamės apie nuveiktus darbus, apie tai, su kokiomis mintimis jis palieka autobusų parką bei...
Vykstantiems į „Sostinės dienas“ ir kitus didžiuosius rugsėjo renginius – papildomi traukinių reisai
Siekiant sudaryti galimybę kuo daugiau žmonių tvariai ir patogiai keliauti į ir iš didžiųjų rugsėjo renginių Vilniuje, Kaune ir kituose traukiniais pasiekiamuose miestuose, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pasiūlys specialius papildomus traukinių reisus. Pirmieji...
Įpusėjo Lietuvoje intensyviausiai naudojamo geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimas
Vienas didžiausių geležinkelio infrastruktūros modernizavimo projektų Lietuvoje – geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda, įskaitant vadinamąjį Vilniaus mazgą, elektrifikavimas, priartėjo prie pusiaukelės. Įgyvendintus darbus, tarp kurių – baigiamos elektrifikuoti...
Baltijos kelio metinėms: Kauno keleivių vežėjų prisiminimai
1989 m. Kauno taksi parke, be buvusių įprastinių politinių bei visuomeninių organizacijų, susikūrė ir veikė aktyvios darbininkų sąjungos ir Sąjūdžio organizacijos. Taiki politinė demonstracija „Baltijos kelias“, vykusi 1989 m. rugpjūčio 23 d., skirta priminti apie...
Pranešimai spaudai
Tolimojo susisiekimo autobusais reforma: naujai priimtų įstatymų traktavimo nesupranta nei Seimo nariai, nei vežėjai
Tiek į vežėjus, tiek į Lietuvos keleivių vežimo asociaciją kreipiasi keleiviai, po liepos pirmosios nesulaukę reikiamo maršruto autobuso. „Važiavau maršrutu Kaunas–Zarasai–Kaunas daugybę metų, jis labai reikalingas. Padėkite susigrąžinti“, – prašo keleivė. Deja, po...
Naujos transporto rūšys – viešajam transportui populiarinti
Lietuvos keleivių vežimo asociacija parengė Kelių transporto kodekso pataisas, kurių tikslas – pripažinti funikulierius ir kabamųjų lynų kelių keltuvus keleivinėmis transporto priemonėmis, kuriomis keleiviai galėtų būti vežami reguliariais reisais. Seimo nariai...
Tikslas – Žaliasis kursas, tačiau ar elektriniai autobusai atlaikys žvyrkelius?
Lietuvos keleivių vežėjai pastaruoju metu įsigyja vis daugiau ekologiškų, aplinkos neteršiančių transporto priemonių. Netrukus įmonės galės pasinaudoti nauju europinių lėšų paketu, kur numatomas finansavimas elektra ar vandeniliu varomoms transporto priemonėms...
MEMORANDUMAI IR DAUGIAŠALIAI SUSITARIMAI
2020 m. gruodžio 1 d. LKVA prisijungė prie Susitarimo dėl Lietuvos vandenilio platformos sukūrimo ir bendradarbiavimo.
MEMORANDUMAS dėl vertybių, bendrų siekių ir prioritetinių tikslų keleivių vežimo srityje įgyvendinimo.
APIE ASOCIACIJĄ
Lietuvos keleivių vežimo asociacija (LKVA) įsteigta 2018 m. lapkričio 27 d., siekiant skatinti keleivių vežimą įvairiomis visuomeninio susisiekimo transporto priemonėmis.
Asociacijos svarbiausias tikslas– optimaliai derinti keleivių vežėjų interesus, sutelkus dėmesį, pastangas ir iniciatyvas teikti kokybiškas ir keleivių interesus atitinkančias paslaugas, taip pat ugdyti keleivių ir vežėjų sąmoningumą, tarpusavio supratimą bei visapusišką bendradarbiavimą su įvairiomis valstybės ir savivaldos institucijomis.
Asociacija yra nepriklausoma, savanoriška, nepolitinė, ne pelno siekianti visuomeninė keleivių vežimo asociacija, kurios nariais gali būti keleivių vežimo visomis transporto rūšimis veikla užsiimantys juridiniai asmenys, taip pat kiti juridiniai asmenys, susiję su įvairių keleivių vežimo paslaugų teikimu.
Šiuo metu Asociacija vienija 23 tiek savivaldybių ir valstybės kontroliuojamų, tiek privačių keleivius autobusais, troleibusais ir traukiniais vežančių bendrovių. Asociacijos narių apyvarta yra virš 140 mln. Eur, jų įmonėse dirba virš 3500 darbuotojų.
Pagrindiniai asociacijos tikslai:
- vienyti savo narius, siekiant plėtoti keleivių vežimo veiklą, teikti kokybiškas ir keleivių poreikius atitinkančias vežimo paslaugas, siekti keleivių vežimo veiklos efektyvumo, ekologijos standartų diegimo ir laikymosi;
- derinti įvairių transporto priemonių naudojimo galimybes, dalyvauti derinat miestų darnaus judumo projektinius pasiūlymus;
- atstovauti Asociacijos narių teisėms įvairiose institucijose, teikti pasiūlymus dėl keleivių vežimo teisinio reguliavimo, strategijų, programų, įstatymų bei poįstatyminių teisės aktų ir kt.
Asociacijai ir jos nariams atstovauja didelę patirtį keleivių vežimo srityje turintys specialistai, dirbantys tiek miestų ir rajonų savivaldybių kontroliuojamose, tiek privačiose bendrovėse, kurių praktinės ir teorinės žinios gali būti naudingos rengiant teisės aktų projektus, darnaus judumo planus, organizuojant įvairius renginius ir siekiant visų viešojo transporto rūšių harmoningos plėtros Lietuvoje.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra pasirengusi konstruktyviam darbui ir dalykiškam dialogui, tikisi būti naudinga plėtojant geresnes ir labiau prieinamas viešąsias keleivių vežimo paslaugas.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra Alternatyvių degalų ir infrastuktūros asociacijos (ADIA) asocijuota nare, ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) nare.