LIETUVOS KELEIVIŲ VEŽIMO ASOCIACIJA
LKVA
Naujienos
Programėlė „Transporto balsas“ – jau ir „Apple“ išmaniųjų įrenginių naudotojams
„Transporto balsas“ – tai bendrovės „Kauno autobusai“ specialistų sukurta analogų neturinti inovatyvi mobilioji programėlė, padedanti keleiviams lengviau naudotis viešojo transporto sistema. Programėlė realiu laiku teikia garsinę ar vaizdo informaciją apie į viešojo...
Rokiškio autobusų parke – nauji 35 vietų autobusai
Prieš pat metų pabaigą Rokiškį pasiekė du nauji keleiviniai autobusai „Isuzu Grand Toro“. Abi 35 vietų transporto priemonės yra pritaikytos neįgaliesiems: juose veiks keltuvai, skambės garsiniai pranešimai, ant rankenų – žinutės Brailio raštu. Uždarosios akcinės...
Maršrutui Vilnius–Ryga–Vilnius metai: juo pravažiavo beveik 62 000 keleivių
LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ skaičiuoja metus, kai Lietuvos ir Latvijos gyventojams pasiūlė traukiniu keliauti tarp Vilniaus ir Rygos. Nuo 2023 metų gruodžio 27 dienos traukiniais tarp sostinių keliavo beveik 62 000 keleivių. Prieš metus kasdien...
Įmonėje UAB „Kauno autobusai” pasirašyta atnaujinta kolektyvinė sutartis
2024 m. gruodžio 20 d. UAB „Kauno autobusai” profesinės sąjungos pirmininkas Bronius Bučelis ir šios įmonės generalinis direktorius Mindaugas Grigelis pasirašė atnaujintą įmonės kolektyvinę sutartį. Derybos kolektyvinės sutarties atnaujinimo vyko nuo 2024 m. balandžio...
Pranešimai spaudai
Nuo vasaros – daugiau galimybių nuvykti prie jūros
Artėjant vasaros atostogų, kaimo darbų sezonui, šalies gyventojams atsiranda didesnis poreikis keliauti. Tai suprasdami, keleivių vežėjai siūlo daugiau maršrutų ir daugiau tarpmiesčio maršrutais vežančių transporto priemonių. Maršrutų, kuriais keleiviai vežami tik...
Keleivių vežėjai pritaiko autobusus žmonėms su individualiais poreikiais, tačiau kliūtys jiems keliauti išlieka
Pastaruoju metu keleivių vežėjai įsigijo per 40 tolimojo susisiekimo autobusų, pritaikytų žmonėms su individualiais poreikiais. 20 tokių transporto priemonių žiemos pabaigoje pristatė Vilniaus bendrovė TOKS, 3 įsigijo ir dar tiek pat artimiausiu metu įsigis „Klaipėdos...
2030-aisiais – tik ekologiškas viešasis transportas. Ar tikslas įgyvendinamas?
Alternatyvių degalų įstatymas (ADĮ) numato, kad iki 2029 m. visas šalies viešasis transportas turės būti pritaikytas naudoti alternatyviuosius degalus. Tai yra, keleivinio transporto įmonėms teks atsisakyti dar geros būklės ir tebevažiuojančių autobusų ir keisti juos...
MEMORANDUMAI IR DAUGIAŠALIAI SUSITARIMAI
2020 m. gruodžio 1 d. LKVA prisijungė prie Susitarimo dėl Lietuvos vandenilio platformos sukūrimo ir bendradarbiavimo.
MEMORANDUMAS dėl vertybių, bendrų siekių ir prioritetinių tikslų keleivių vežimo srityje įgyvendinimo.
APIE ASOCIACIJĄ
Lietuvos keleivių vežimo asociacija (LKVA) įsteigta 2018 m. lapkričio 27 d., siekiant skatinti keleivių vežimą įvairiomis visuomeninio susisiekimo transporto priemonėmis.
Asociacijos svarbiausias tikslas– optimaliai derinti keleivių vežėjų interesus, sutelkus dėmesį, pastangas ir iniciatyvas teikti kokybiškas ir keleivių interesus atitinkančias paslaugas, taip pat ugdyti keleivių ir vežėjų sąmoningumą, tarpusavio supratimą bei visapusišką bendradarbiavimą su įvairiomis valstybės ir savivaldos institucijomis.
Asociacija yra nepriklausoma, savanoriška, nepolitinė, ne pelno siekianti visuomeninė keleivių vežimo asociacija, kurios nariais gali būti keleivių vežimo visomis transporto rūšimis veikla užsiimantys juridiniai asmenys, taip pat kiti juridiniai asmenys, susiję su įvairių keleivių vežimo paslaugų teikimu.
Šiuo metu Asociacija vienija 25 tiek savivaldybių ir valstybės kontroliuojamų, tiek privačių keleivius autobusais, troleibusais ir traukiniais vežančių bendrovių. Asociacijos narių metinės pajamos yra virš 185 mln. Eur, jų įmonėse dirba virš 3200 darbuotojų.
Pagrindiniai asociacijos tikslai:
- vienyti savo narius, siekiant plėtoti keleivių vežimo veiklą, teikti kokybiškas ir keleivių poreikius atitinkančias vežimo paslaugas, siekti keleivių vežimo veiklos efektyvumo, ekologijos standartų diegimo ir laikymosi;
- derinti įvairių transporto priemonių naudojimo galimybes, dalyvauti derinat miestų darnaus judumo projektinius pasiūlymus;
- atstovauti Asociacijos narių teisėms įvairiose institucijose, teikti pasiūlymus dėl keleivių vežimo teisinio reguliavimo, strategijų, programų, įstatymų bei poįstatyminių teisės aktų ir kt.
Asociacijai ir jos nariams atstovauja didelę patirtį keleivių vežimo srityje turintys specialistai, dirbantys tiek miestų ir rajonų savivaldybių kontroliuojamose, tiek privačiose bendrovėse, kurių praktinės ir teorinės žinios gali būti naudingos rengiant teisės aktų projektus, darnaus judumo planus, organizuojant įvairius renginius ir siekiant visų viešojo transporto rūšių harmoningos plėtros Lietuvoje.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra pasirengusi konstruktyviam darbui ir dalykiškam dialogui, tikisi būti naudinga plėtojant geresnes ir labiau prieinamas viešąsias keleivių vežimo paslaugas.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra Alternatyvių degalų ir infrastuktūros asociacijos (ADIA) asocijuota nare, ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) nare.