LIETUVOS KELEIVIŲ VEŽIMO ASOCIACIJA
LKVA
Naujienos
„LTG Link“ didina reisų skaičių, kur veiks dinaminė kainodara ir iš anksto perkantys bilietus mokės mažiau
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ populiariausiame maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius vasarą pradėjusi testuoti dinaminę kainodarą, nuo spalio vidurio didina reisų skaičių, į kuriuos perkant bilietus iš anksto, keleiviai mokės mažiau. Nuo šiol dinaminė...
Transporto inovacijų forume – dėmesys miestų judumui
Šiais metais Transporto inovacijų forumas vyko jau šeštąjį kartą. Šįkart jis buvo ypač aktualus keleivių vežėjams – nemažai antrosios forumo dienos temų buvo skirta miesto mobilumui, viešojo transporto politikos formavimui, autonominiams automobiliams, taip pat –...
„Kautra“ pristato naujus aukščiausios klasės autobusus papildomoms kryptims tarp Vilniaus, Druskininkų ir Alytaus
Keleivių vežimo bendrovė plečia komfortiško susisiekimo autobusais tinklą šalyje ir praneša apie naujus „Kautra Plius“ maršrutus tarp Vilniaus ir Druskininkų, bei Vilniaus ir Alytaus. Nuo šiol keleiviai iš Dzūkijos regiono naujausiais „Kautra Plius“ autobusais galės...
TRANSEXPO duris atvers jau netrukus
Tarptautinėje viešojo transporto mugėje Kielcuose šiemet planuoja dalyvauti 120 įmonių iš Lenkijos, Jungtinės Karalystės, Švedijos, Turkijos, Portugalijos, Austrijos, Belgijos, Vokietijos ir Estijos. Spalio 16–18 dienomis vyksianti TRANSEXPO yra svarbiausias Centrinės...
Pranešimai spaudai
Keleivių vežėjai pritaiko autobusus žmonėms su individualiais poreikiais, tačiau kliūtys jiems keliauti išlieka
Pastaruoju metu keleivių vežėjai įsigijo per 40 tolimojo susisiekimo autobusų, pritaikytų žmonėms su individualiais poreikiais. 20 tokių transporto priemonių žiemos pabaigoje pristatė Vilniaus bendrovė TOKS, 3 įsigijo ir dar tiek pat artimiausiu metu įsigis „Klaipėdos...
2030-aisiais – tik ekologiškas viešasis transportas. Ar tikslas įgyvendinamas?
Alternatyvių degalų įstatymas (ADĮ) numato, kad iki 2029 m. visas šalies viešasis transportas turės būti pritaikytas naudoti alternatyviuosius degalus. Tai yra, keleivinio transporto įmonėms teks atsisakyti dar geros būklės ir tebevažiuojančių autobusų ir keisti juos...
Tolimojo susisiekimo autobusais reforma – konkurencija ar nevaldomas chaosas?
Nuo šių metų liepos 1 dienos įsigaliojo Lietuvos transporto saugos administracijos įgyvendinama tolimojo susisiekimo autobusais reforma. Nors didžioji dalis keleivių jos dar nepajuto, chaoso tiek jai prasidėjus, tiek vykstant būta nemažai. Keleivių vežėjai...
MEMORANDUMAI IR DAUGIAŠALIAI SUSITARIMAI
2020 m. gruodžio 1 d. LKVA prisijungė prie Susitarimo dėl Lietuvos vandenilio platformos sukūrimo ir bendradarbiavimo.
MEMORANDUMAS dėl vertybių, bendrų siekių ir prioritetinių tikslų keleivių vežimo srityje įgyvendinimo.
APIE ASOCIACIJĄ
Lietuvos keleivių vežimo asociacija (LKVA) įsteigta 2018 m. lapkričio 27 d., siekiant skatinti keleivių vežimą įvairiomis visuomeninio susisiekimo transporto priemonėmis.
Asociacijos svarbiausias tikslas– optimaliai derinti keleivių vežėjų interesus, sutelkus dėmesį, pastangas ir iniciatyvas teikti kokybiškas ir keleivių interesus atitinkančias paslaugas, taip pat ugdyti keleivių ir vežėjų sąmoningumą, tarpusavio supratimą bei visapusišką bendradarbiavimą su įvairiomis valstybės ir savivaldos institucijomis.
Asociacija yra nepriklausoma, savanoriška, nepolitinė, ne pelno siekianti visuomeninė keleivių vežimo asociacija, kurios nariais gali būti keleivių vežimo visomis transporto rūšimis veikla užsiimantys juridiniai asmenys, taip pat kiti juridiniai asmenys, susiję su įvairių keleivių vežimo paslaugų teikimu.
Šiuo metu Asociacija vienija 26 tiek savivaldybių ir valstybės kontroliuojamų, tiek privačių keleivius autobusais, troleibusais ir traukiniais vežančių bendrovių. Asociacijos narių metinės pajamos yra virš 230 mln. Eur, jų įmonėse dirba virš 4000 darbuotojų.
Pagrindiniai asociacijos tikslai:
- vienyti savo narius, siekiant plėtoti keleivių vežimo veiklą, teikti kokybiškas ir keleivių poreikius atitinkančias vežimo paslaugas, siekti keleivių vežimo veiklos efektyvumo, ekologijos standartų diegimo ir laikymosi;
- derinti įvairių transporto priemonių naudojimo galimybes, dalyvauti derinat miestų darnaus judumo projektinius pasiūlymus;
- atstovauti Asociacijos narių teisėms įvairiose institucijose, teikti pasiūlymus dėl keleivių vežimo teisinio reguliavimo, strategijų, programų, įstatymų bei poįstatyminių teisės aktų ir kt.
Asociacijai ir jos nariams atstovauja didelę patirtį keleivių vežimo srityje turintys specialistai, dirbantys tiek miestų ir rajonų savivaldybių kontroliuojamose, tiek privačiose bendrovėse, kurių praktinės ir teorinės žinios gali būti naudingos rengiant teisės aktų projektus, darnaus judumo planus, organizuojant įvairius renginius ir siekiant visų viešojo transporto rūšių harmoningos plėtros Lietuvoje.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra pasirengusi konstruktyviam darbui ir dalykiškam dialogui, tikisi būti naudinga plėtojant geresnes ir labiau prieinamas viešąsias keleivių vežimo paslaugas.
Lietuvos keleivių vežimo asociacija yra Alternatyvių degalų ir infrastuktūros asociacijos (ADIA) asocijuota nare, ir Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) nare.