Balandžio 29-ąją šiauliečiams ir keleivinio transporto specialistams pristatyti šeši neseniai į miestą atvykę turkiški „Karsan Jest+“ autobusai. Atvykusieji į pristatymą galėjo autobusiukus ne tik apžiūrėti, bet ir pirmieji pasivažinėti naujomis, moderniomis transporto priemonėmis.

Pasveikinti šiauliečių atvyko miesto vicemeras Domas Griškevičius, Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas Gintaras Nakutis, kaimyninių miestų autobusų parkų vadovai.

D. Griškevičius teigė esąs patenkintas savivaldybės įmonės vežėjų darbu, naujovėmis, kurias „Busturas“ miestiečiams pateikia nuolat.

„Džiaugiamės galėdami miestui pristatyti naujus autobusus. Pastaruoju metu parką gerokai atnaujinome, paslaugos miestiečiams pagerėjo“, – sakė bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Vaidas Seirackas.

G. Nakutis taip pat pasidžiaugė, kad šalies autobusų parkai atsinaujina, o Šiauliai tampa geru pavyzdžiu kitiems keleivių vežėjams.

„Karsan“ atstovas Baltijos šalims Ervinas Vaišnoras teigė, jog šiauliečių įsigytieji autobusai – pirmosios turkų gamintojų transporto priemonės Lietuvoje. Iki šiol šalies vežėjai galėjo „Karsan“ autobusus išbandyti, jie sulaukė tik gerų atsiliepimų. Netrukus „Karsan“ autobusų Lietuvoje bus ir daugiau – elektrinių autobusiukų įsigijo ir bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“.

„Karsan Jest+“ – 5,2 m ilgio. Šešis autobusus bendrovė „Busturas“ įsigijo lizingo būdu, už 323 700 eurų be PVM. Iš pažiūros nedidelių autobusiukų viduje – 14 sėdimų vietų, be to, galima vežti 14 stovinčių keleivių. 4 sėdimos vietos atlenkiamos, yra viena vieta neįgaliojo vežimėliui pasistatyti. Durys – plačios, atsiveriančios į lauką, jos valdomos iš vairuotojo darbo vietos.

Autobusiukuose sumontuotos skaitmeninės priekinio vaizdo kameros, salone – dar po dvi skaitmenines vaizdo kameras, kurios garantuoja keleivių saugumą.

„Karsan Jest +“ yra USB pakrovimo vietos prie neįgaliojo zonos, o keleivių zona, apšviesta LED lempučių takeliu. Saloną vėsina kondicionierius, be to, yra stoglangis. Kiekviename autobusiuke sumontuotos švieslentės.

Autobusai – dyzeliniai, variklis atitinka aukščiausius ekologinius Euro 6 standartų reikalavimus. Pavarų dėžė – mechaninė 6+1 pavarų. Vairuotojo kabinoje įrengtas garsiakalbis, keleivių salone – 4 garsiakalbiai, kurie veikia su e. bilieto įranga.

Lina Jakubauskienė

Autorės nuotrauka

http://ebus.lt/naujas-marijampoles-autobusu-stoteliu-veidas/