Bendrovė „Saločiai ir partneriai“ 2019-aisiais suteikė galimybę šalies vežėjams išbandyti tris naujus ISUZU autobusus. „ISUZU Visigo Hyper“, „Novociti Life“, „Turquoise“ išbandė 21 Lietuvos autobusų parkas.

Autobusai į miestus atvažiavo parengti, jie išsyk išvažiavo į miesto maršrutus keleivių vežti. Iš viso per daugiau nei 400 dienų transporto priemonės skirtinguose Lietuvos miestuose nuvažiavo per 120 tūkst. kilometrų.

Vienas iš vežėjams pasiūlytų autobusų – „Novociti Life“, kurio ilgis – 7 863 mm. Vienu metu juo gali važiuoti iki 60 keleivių. Panorusiems išbandyti naujų, originalią, 2018-aisiais pirmą sykį pristatytą transporto priemonę, pasiūlytas žemagrindis autobusas su 21 sėdima ir 39 stovimomis vietomis. Vairuotojai, bandę autobusą miesto bei priemiesčio maršrutuose, minėjo jo manevringumą, funkcionalumą. Transporto priemonė – žemagrindė, todėl patogi visiems keleiviams. Per bandomuosius važiavimus šio autobuso vidutinės kuro sąnaudos miestuose važiuojant 20-23 km/h greičiu buvo 21-24 l/100km, o priemiestyje, važiuojant 39-45 km/h vidutiniu greičiu – 16,5-19,0 l/100km. Per dieną šis autobusas nuriedėdavo vidutiniškai 190 kilometrų.

„ISUZU Visigo Hyper“ montuojamas 320 AG „Cummins“ variklis bei 6 pavarų ZF ECOLIFE. Transporto priemonės ilgis – 9 660 mm, jame yra 37 sėdimos vietos, taip pat vieta gidui bei vairuotojui. Tarpmiesčio vežimams skirtą autobusą vairavę vairuotojai visus techninius ir komforto elementus vertino „gerai“ arba „labai gerai“. Pagrindiniai privalumai – automatinė ZF pavarų dėžė, variklio galingumas (sukimo momentas 1200 NM/RPM) bei kokybiška ir stilinga salono apdaila. Per bandymus „ISUZU Visigo Hyper“ per dieną vidutiniškai nuvažiuodavo 390 km. Fiksuojamos vidutinės kuro sąnaudos – 21,7 l/km.

Ne naujiena Lietuvoje – „ISUZU Turquoise“. Šį kartą buvo pasiūlytas 7720 mm ilgio, su 31+1 sėdimomis ir 6 stovimomis vietomis autobusas su automatine 6 pavarų dėže NEES AMT, kuris puikiai tiko vežti keleivius priemiesčio maršrutais. Per bandomąjį turą šis autobusas vidutiniškai nuvažiuodavo apie 300 km per dieną, o vidutinės fiksuojamos kuro sąnaudos siekė iki 19 l/100km. Pasak transporto priemonę vairavusių vairuotojų, ji pasižymėjo manevringumu, stabdžių efektyvumu, automatinės pavarų dėžės privalumais. Pavaros lengvai perjungiamos, o įjungiant ECO režimą, pakanka galingumo ir greičio. „ISUZU Turquoise“ – optimalus pasirinkimas vežėjui, vežančiam keleivius tarpmiesčio bei priemiesčio maršrutais, kur keleivių nėra daug.

Bendrovės „Saločiai ir partneriai“ informacija

Linos Jakubauskienės nuotraukos